Monday, 1 December 2014

Setulus Nawaitu

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani..

Saya mulakan penulisan ini dengan rasa rendah diri dan sedar pada kelemahan diri. Betapa sebagai seorang hamba, saya mengetahui bahawa saya juga sebenarnya sangat lemah dalam mengawal emosi dan memujuk hati. Namun kelemahan bukan alasan kerana ia adalah fitrah setiap insan. Allah ada untuk kita sentiasa meminta dan memohon kekuatan.

Benar. Tidak layak rasanya saya menitipkan sesuatu seperti ini. namun sabda baginda S.A.W ..'sampaikanlah ilmu meskipun sebaris cuma'. Maka atas kesedaran, saya bermujahadah untuk terus menyebarkan kebaikan dan saling berpesan-pesan. Barangkali dengan secebis peringatan ini bakal berguna buat seorang dua yang membacanya. .

In shaa Allah.

No comments:

Post a Comment